Wij doen ons uiterste best om het u en de kinderen naar de zin te maken. Toch is het mogelijk dat u niet tevreden bent over de gang van zaken op ons kindcentrum. U bespreekt dit in eerste instantie met de betreffende leerkracht. Komt u er niet uit dan kunt u terecht bij de directeur van het kindcentrum.
Mocht het zo zijn dat u er onverhoopt toch niet uit komt op ons kindcentrum, dan kunt u schriftelijk een klacht indienen bij het bestuur van Stichting Archipel Onderwijs en Kinderopvang. Zij nemen de klacht dan in behandeling.
Er kunnen redenen zijn waarom u een melding niet bij een medewerker van de stichting kan of wil aangeven. Om deze reden hebben wij een externe onafhankelijke vertrouwenspersoon. Een vertrouwenspersoon biedt een mogelijkheid om op vertrouwelijke basis te spreken deze is onafhankelijk en deskundig. Bovendien heeft de vertrouwenspersoon een geheimhoudingsplicht.
Stichting Archipel Onderwijs heeft twee externe vertrouwenspersonen.
Klachtenregelen - externe vertrouwenspersonen